ورزش انزلی

نوشتار ورزشی       ورزش انزلی        شناساندن نام آوران        پشتیبان ملوان      رویداد های ورزشی      موشکافی فوتبالی

خـــوش آمدید

به تارنگار ورزش انزلی خوش آمدید.مهرورزی من به ورزش و کاراک ویژه ورزش در زادگاهم بندر انزلی انگیزه بنیادین ساخت این تارنگار شد. از دیدگاه خودم تلاش به پشتیبانی ورزش انزلی را دارم. امیدوارم نوشتارها کارآمد باشد.

۱۳۹۰ مرداد ۱۱, سه‌شنبه

۱۱ نکته از فحاشی تماشاگران پیروزی در بازی مقابل ملوان

۱.نود دقیقه توهین به یک تیم مظلوم  و زحمتکش شهرستانی، سرآخر آقای مدیر عامل می گوید تماشاگر ها حق دارند نتیجه می خواهند.جناب کاشانی در کنار هزینه کلان و بی نتیجه برای تیم پیروزی،بد نیست دستی بروی کانون هواداران تیم پیروزی بکشید، بلکه در انتخابات بعدی شوراء رای بیشتری بیاوری!
۲.بیش از پنجاه سال  در برابر هرگونه توهین تماشاگران تهرانی سوکت کردیم، مدیران و مربیان باشگاه ملوان  برای توجیح خود از دفاع نکردن  از مردم شهر در برابر بی احترامی ها با نام بردن باشگاه فرهنگی و ورزشی همه چیز را به پایان میرسانند اما تا کی سکوت؟ تا  کی ما فرهنگ سازی کنیم و انها با توهین در بی فرهنگی غرق شوند؟ و اخر نیز سر خودمان شکسته است!
۳.وقتی شعار سیاسی در استادیوم داده می شود طوری صدای میکروفن های موجود در استادیوم قطع می شود که صدای توپ هم از تلوزیون شنیده نمی شود اما در بازی ملوان و پیروزی ،نود دقیقه توهین به راحتی شنیده می شد.
۴.جالب تر اینجاست گزارشگر فهیم و محبوب مردم عادل فردوسی پور  این واکنش ها را بانی بیدار شدن مردم از یک فوتبال سرد بعد افطار می داند.
۵.افسوس ایران  از شهرستان ها فقط منابع و منافعش را می خواهند، در برابر محرومیت ها، توهین ها وناعدالتی به شهرستان ها توجه ای ندارد. انگار نه انگار ما هم بخشی از این ایرانیم. سکوت مسئولین ورزشی و غیر ورزشی در برابر ترویج بی فرهنگی و بی اخلاقی تا به کی خواهد بود؟
۶.در فینال جام حذفی با آن حساسیت و اقدام اول توسط نیروی انتظامی با پرت کردن گاز اشک اور به سمت تماشگرانی که در حال خارج شدن از استادیوم بودند، نهایتاً تماشاگران ملوان از بازی خانگی محروم میشوند اما توهین تماشاگران تیم های بزرگ با لابی بخشیده می شود و هیچ انعکاس خبری هم ندارد. این بازی هم همانند گذشته خواهد بود و واکنشی نمی بینیم هیچ سر آخر سر خودمان شکسته می شود، نمونه آن سایت ورزش ۳ متعلق به صدا و سیما دقایقی بعد بازی  با انعکاس خبر که (در اواسط نيمه اول برخي از تماشاگران ملوان عليه اولادي شعار دادند.آنها همچنين به فشنگچي بازيکن ديگر پرسپوليس به دليل اينکه توپ را براي مصدوميت بازيکن ملوان به بيرون نزد شعار دادند)  تماشاگران ملوان را محکوم کرد! 
۷.وقتی به انزلی چی توهین می شد هوادارن پیروزی به این توجه نمی کردند که روی نیمکت پیروزی مازیار زارع انزلی چی نشسته است! و بگذریم زمانی کاپیتان پیروزی یک انزلی چی بوده، کاش حداقل به خودتان احترام می گذاشتید.
عکس از اینترنت
۸.اما از هر چه بگذریم از این نمی توان گذشت که محمد مایلی کهن، مرد اخلاق فوتبال ایران (ج.ا) و مدیر فنی پیروزی چرا برای تماشاگرانش بعد بازی شروع به اشک ریختن نکرد و تاسف نخورد و بگذریم از آن که او هم انزلی چیست…
۹.سکوت  مدیرعاملی همچون کاشانی که همیشه دم از اخلاق می زند در مصاحبه با خبرنگاران هم در نوع خود جالب است شاید دایی حق داشت…
۱۰.برای فرار کردن از زیر تیغ انتقاد یکبار هم شده نگویید تماشاگر نما بودند، چون  هشتاد در صد تماشاگران توهین می کردند. سر آخر هم به سرمربی خود رحم نکردند آن هم در اولین بازی فصل!!!
۱۱.این بازی مانند هر بازی دیگری در لیگ بازی برگشتی دارد، خوب یا بد اگر کمیته انظباطی برخورد نکند مردم انزلی و طرفدارن ملوان تحریک شده اند و مطمئناً ساکت نخواهند نشست روزی مشابه فینال حذفی در راه خواهد بود، مردم انزلی از محرومیت نمی ترسند به نا عدالتی نیز عادت کردند. ضمن اینکه گیلان دو نماینده در این فصل دارد.
سینا،۱۲ مرداد