ورزش انزلی

نوشتار ورزشی       ورزش انزلی        شناساندن نام آوران        پشتیبان ملوان      رویداد های ورزشی      موشکافی فوتبالی

خـــوش آمدید

به تارنگار ورزش انزلی خوش آمدید.مهرورزی من به ورزش و کاراک ویژه ورزش در زادگاهم بندر انزلی انگیزه بنیادین ساخت این تارنگار شد. از دیدگاه خودم تلاش به پشتیبانی ورزش انزلی را دارم. امیدوارم نوشتارها کارآمد باشد.

۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

شکست ملوان از داماش پس از ۱۴ سال آن هم در انزلی!


                                     ملوان       داماش
                                  جایگاه: تختی بندرانزلی
                         زمان:  جمعه ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۰  '۱۵:۳۰
داورها:
احمد صالحی، محمدرضا منصوری و تورج عیوضی، امیرحسین فتاحی
نگرنده:
 غلامرضا بهروان
شمار بینندگان در ورزشگاه:
نزدیک به ۱۱٬۰۰۰ تن
زنندگان گل:
جهانگیر عسکری، دَم ۲۴
شرح گل:
جهانگیر عسگری در دم ۲۴ روی کرنر فرستاده شده مهدوی‌کیا تنها گل این بازی را زد
برگه زرد:
 جهانگیر عسگری، عباس آقایی، فرزاد محمدی و افشین چاووشی از داماش بابک پورغلامی از ملوان
برگه قرمز:
---
اَرنج نخستین:
گفتگو ها:

  • پورغلامی: داماش فقط زير توپ زد
سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: داماش گيلان امروز فقط زير توپ زد و شايد اين نوع بازي هم نوعي هنر است.
فرهاد پورغلامی پس از شکست یک بر صفر برابر داماش گیلان در جمع خبرنگاران گفت: امروز بسیار غمگین هستم و این باخت یکی از روزهای بد فوتبالی من بود. در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم و داماش فقط زیر توپ زد و دفع توپ کرد، شاید این هم نوعی هنر باشد.
وی تأکید کرد: داماش فقط در دقیقه ۲۴ یک بار به محوطه جریمه ما نفوذ کرد و گل زد بعد از آن دیگر آنها نتوانستند خود را به محوطه جریمه ما برسانند ولی ما هر چه زدیم به لایه دفاعی آنها برخورد کرد و نتوانستیم به هدفمان برسیم و سه امتیاز را از دست دادیم.
سرمربی ملوان در مورد لغزنده بودن زمین مسابقه گفت: زمین لغزنده و ناهموار بود و در این زمین ما ضرر کردیم و نه داماش زیرا آنها فقط زیر توپ زدند و این زمین به آنها کمک کرد. وقتی یازده بازیکن در زمین خودشان و در چنین محوطه جریمه و در چنین زمین لغزنده‌ای جمع می‌شوند نمی‌توان گفت که ما به بن‌بست خوردیم. بازی بسیار سخت بود، هر تیمی نمی‌تواند این گونه بازی کند البته داماش هم خوش‌شانس بود و ما نتوانستیم از موقعیت‌های گل خود استفاده کنیم.
وی در مورد صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه داماش گفت: باید فیلم این صحنه را ببینم و بعد قضاوت کنم.
پورغلامی در مورد خستگی بازیکنان ملوان در بازی امروز گفت: قبول دارم بازیکنان ما کمی استرس داشتند و این مسئله در بازی آنها تأثیرگذار بود اما زمین ناهموار نیز کار ما را سخت‌تر کرد.

موشکافی:
  • ملوان در نبود همرنگ نشان داد که دست های مربی سختکوش ملوان فرهاد پورغلامی بسیار برای چیدمان نخستین تهی بود. پورغلامی خواسته یا ناخواسته چیدمانش در زمین ۲-۲-۲-۴ دیده می شد. ملوان می خواست بدرستی از یک سوم داماش با پرس میدان داری کند، چون با نبود بازیکن برنامه ریز چاره ای جز این نداشت. 
در ۱۵ دَم نخست، شمار کم، در خط میانی بانی آن شد تا ملوان نتواند خودی نشان دهد.
در ۱۵ دَم دوم، با جابجایی پیاپی نزهتی، مسلمان از چپ به راست و وارون ملوان بر روی بازی سوار شد. چند کرنر پیاپی و ضربه ایستگاهی مسلمان به تیرک دروازه نشان از گرم شدن ملوان بود. ولی همچنان رمضانی از چپ و پورغلامی از راست به خط هافبک افزون نمی شدند همین ایستا بازی کردن توپ های برگشتی داماش در بخش های رها شده از سوی ملوان، دوباره به داماشی ها می رسید و مایه پاتک هایی شد که بر روی یکی از آنها کرنر بدست آمد.
بر روی گل، یارگیری (من تو من) خوب انجام نشد. پورغلامی نتوانست بر سر عسکری برخیزد. پورغلامی پشت عسکری جا گرفته بود، بایست جوری جای می گرفت تا جلو یار خود را بزند، افزون بر این گلر ملوان نیز می توانست از دروازه بیرون آید. ناتوانی در بیرون آمدن از دروازه بر روی ارسال ها سالهاست از گلر های ملوان دیده می شود.
ملوان پس از گل خوردن تکان سختی خورد و تا پایان نیمه هتا از روی شیفتگی هم بازی نکرد.
در نیمه دوم با دگرگونی و گفته های مربیان به روش ۳-۳-۴ همیشگی خودش بازگشت، هر چه از بازی گذشت ملوان سوار بر بازی می شد.
در ۱۵ دَم پنجم با جابجایی ها و به راه افتادن پورغلامی و رمضانی ملوان بهتر شد ولی اینبار در نوار حمله چالش دیده می شد جایی که دغاغله، نزهتی و رافخایی دور از هم بازی می کردند و در هنگام داشتاری توپ نیز درنگ می کردند.آمدن حیدری بجای دغاغله برای گشودن چالش چاره ساز نشد.
در ۱۵ دَم پایانی درسد پاس های نادرست ملوانان بسیار بود هر چند لغزش و ناهمواری زمین در این فرمایش کارساز بود.
در مجموع در نیمه بد ملوان (نیمه نخست)  باز هم ملوان از داماش بهتر بوده ولی آن چیز که روشن است پیروز میدان داماش بود.
پیرامون:

  • هواداران ملوان بازيکنان تيم داماش گيلان را پیش از مسابقه آفرین گفتند.
  • مهدی مهدوی‌کیا هنگامی که همراه تیم داماش گیلان برای گرم کردن به میدان آمد از سوی هواداران ملوان دلگرم شد و او نیز به نمایش سُهش ها هواداران تیم میزبان پاسخ داد و با کرنش کردن از آنها سپاسگذاری کرد.
  •  اسماعیل حسن‌زاده؛ سرپرست گروه ساماندهی سازمان فوتبال در ورزشگاه تختی انزلی حضور داشت و پیش از آغاز مسابقه نیز چرخی در ورزشگاه زد.
  • شماری از هواداران ملوان به حسن‌زاده درباره تاوان ۱۰ میلیون تومانی ملوان از برای بازی با استقلال با او گفتگو کردند و به این پیشامد خرده گرفتند.
  • پیش از آغاز بازی، پیکار هایی همچون ریسمان کشی و روپایی بین نوجوانان و جوانان برگزار شد.
  • ۱۵ دم پیش از آغاز مسابقه گنجایش ورزشگاه تختی انزلی به پایان رسید.
  • فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان به سوی نیمکت داماش رفت و پیش از آغاز بازی به ابراهیم‌ قاسمپور سرمربی تیم داماش خوشامد گفت.
  • دَم ۲۴ پس از به گل رسیدن داماش، زننده گل به سوی هواداران ملوان رفت که بانی برانگیختن آنها شد.
  • شماری از هواداران دو تیم در هنگام بازی به هم دشنام دادند
  • میانه نیمه دوم زنیدپور بازیکن تیم داماش، درهنگام جابجایی به آرامی در حال برونرفت از زمین بود، جراح کار بازیکن تیم ملوان با هل دادن وی به سوی بیرون از زمین واکنش کادر فنی و هواداران تیم فوتبال داماش را بر انگیخت.
  • کادر فنی، بازیکنان و هواداران تیم فوتبال ملوان در نیمه دوم در برابر به دو پیشامد بدگمان وا خواستند و داویدند که داور دو پنالتی را برای آنها نگرفته است.
داوری:
به گفته کارشناس داوری سرکار میرزابیگی دستِ کم ملوان از یک پنالتی بی بهره ماند!
سـ یـ نـ ـا آبای

۱۳۹۰ مهر ۲۷, چهارشنبه

شهرآورد بزرگ گیلان پس از ۹۶۱ روز

                                     ملوان       داماش
                                  جایگاه: تختی بندرانزلی
                         زمان:  جمعه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۰  '۱۵:۳۰
داورها:
احمد صالحی، محمدرضا منصوری و تورج عیوضی، امیرحسین فتاحی
نگرنده:
 غلامرضا بهروان
دستاورد آخرین رویارویی درانزلی:
 ۲-۲ لیگ هشتم
بی بہرگان:
محمد همرنگ
آسیب دیدگان:
مهران جعفری و رضا طلبه
رده کنونی:
چهاردهم، چناچه ملوان بتواند در این بازی برتری بدست آورد تا رده نهم بالا می رود و در آن روی بد نیز تا پله ی  هفدهم پایین می رود.
‍آخرین دستاورد:
شهرداری ۲ - ۰ ملوان
گمانه زنی درباره اَرنج:
گفتگو ها:

  • فرهاد پورغلامی: براي رسيدن به اين مهم بايد با تمرکز و دوندگي بالا و حمايت هواداران پرشور ملوان، امتيازات کامل اين ديدار را به دست بياوريم . 
  • پویا نزهتی: در مجموع اعتقاد دارم تماشاگران برنده اصلي اين ديدار خواهند بود که با تشويق تيم‌شان زمينه ساز يک بازي زيبا خواهند شد.
  • پژمان نوری: اگر الان در ملوان بودم به داماش گل مي‌زدم.
  • عزیز اسپندار: هواداران هوشیار باشند ، حواشی بازی به ملوان ضربه می زند.
  • جلال رافخایی: من برای داماش کری نمی خوانم. این عادتم نیست. سعی می کنم در زمین مسابقه حرفهایم را بزنم و کری بخوانم.
  • محسن مسلمان: هواداران استادیوم را پر کنند.
  • مهدی دغاغله: بازی با داماش شرایط خاص خودش را دارد ما میخواهیم با کمک هوادارانمان امتیازات کامل این بازی را کسب کنیم .
  • بابک پورغلامی: هواداران فقط ما را تشویق کنند تا در هر دو جبهه سربلند از میدان خارج شویم. 
  • امید نظامی پور: هوادارانمان فردا استادیوم را پر خواهند کرد و مثل همیشه حمایت همه جانبه ای خواهند داشت . 
  • سعید سالار زاده: ما باید این بازی را پیروز شویم و می شویم .

موشکافی:


  • ملوان در زمین خودش همواره سوار بر بازی بوده است.زمین انزلی از دسته زمین های استاندارد کوچک به شمار می آید، بازیکنان ملوان از روی نیروی بالای و پاسکاری بهتر در زمین کوچکتر همیشه مهمان خود را زیر فشار می گذارد. برای گواهی این نکته می توان به آمار گلزنی و شکست ناپذیری این تیم در انزلی پرداخت.ملوان در ۵ بازی خانگی خود توانسته ۱۲ گل به همرزمانی همچون استقلال و ذوب آهن بزند.سوا همه این گزاره ها ملوان از داماش بسیار بومی ترشمرده می شود و هیچ دوست ندارد در برابر شور هوادارنش بدون پیروزی زمین را رها کند.همچنین داماش در بازی خارج از خانه خوب کار نکرده و دفاع کمابیش ناپایداری دارد. به هر روی ملوان باید در این بازی هوشیار باشد.


پیرامون:
  •  پس از ۹۶۱روز چشم به راه بودن گیلانیان برای شهرآورد روز جمعه دو تیم گیلانی به پیکار هم میروند، نیاز به یادآوریست آخرین دیدار دو تیم در لیگ هشتم در بندرانزلی با سرانجام همسان ۲ بر ۲ به پایان رسید.
  •  نماینده رشت که با نام های استقلال شهرداری رشت، پگاه و داماش گیلان در لیگ بوده، نه تنها در ۸ رویارویی در لیگ برتر نتوانسته بر ملوان چیره شود، همچنان  ۱۴ سال نیز از آخرین پیروزی آنها می گذرد.
  •   آخرین پیروزی خانگی ملوان در لیگ چهارم بدست آمده که برابر است با تلخ ترین شکست داماش ، ملوان در این بازی ۳ بر ۰ پیروز شده، اما آخرین پیروزی ملوان در رشت و در لیگ هشتم بوده، در آخرین سال رودررویی داماش با تیم های لیگ برتری،  ملوان توانست بازی را با برتری ۲ بر ۱ به پایان رساند.
  • گذرگاه پذیرانه هواداران داماش به ورزشگاه نیز جدا شده است تا با این آرایه دشواری ها کمتر شود.
  • چناچه ناآرامی از سوی هواداران دو تیم دیده شود، بی بہرگی در پی خواهد داشت.
سـ یـ نـ ـا آبای




پورغلامی:مصمم به كسب سه امتياز هستيم


  سرمربي تيم فوتبال ملوان گفت:با توجه به استفاده از مزيت ميزباني و نزديکي موقعيت دو تيم ملوان و داماش در جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال ايران، مصمم به کسب هر سه امتياز اين ديدار هستيم.
 ''فرهاد پورغلامي'' گفت: براي رسيدن به اين مهم بايد با تمرکز و دوندگي بالا و حمايت هواداران پرشور ملوان، امتيازات کامل اين ديدار را به دست بياوريم .
وي تصريح کرد: بارش باران درهنگام بازي موجب مي شود تا هر دو تيم نتوانند تاکتيک هاي مورد نظر خود را روي زمين پياده کنند و از زيبايي هاي اين ديدار کاسته مي شود .
پورغلامي خاطرنشان کرد : در اين صورت بخش عمده اي از نتيجه بازي را اتفاقات فوتبال رقم خواهد زد .
وي در رابطه با بازيکنان محروم و مصدوم ملوان خاطر نشان کرد : ''محمد همرنگ'' را به دليل اخراج در مقابل شهرداري تبريز در اختيار نداريم و ''مهران جعفري و رضا طلبه'' نيز بازيکنان مصدوم ما هستند که به بازي نخواهند رسيد .
سرمربي ملوان با اشاره به اين که ''محمد رضا مهدوي و محمد غلامي'' از بازيکنان تاثير گذار داماش در ديدار مقابل ملوان غايب هستند ، اضافه کرد : با اين وجود ، تيمي که به دنبال پيروزي است ، به اين گونه مسايل فکر نمي کند .
وي با اشاره به نوسان نتيجه گيري ملوان در فصل جاري ادامه داد : در چندين بازي به خصوص مقابل راه آهن و صنعت نفت آبادان شايسته مساوي يا باخت نبوديم و در برخي از بازي ها با بدشانسي نتايج و امتيازات را در عين ناباوري از دست داديم .
پورغلامي در پايان با اشاره به اين که گيلان شايسته داشتن سه تيم ليگ برتري است افزود: تمام تلاش مان شادکردن دل هواداران است .
گفتنی است، تيم هاي فوتبال ملوان بندرانزلي و داماش گيلان ،ساعت ۱۵ و ۳۰ دقيقه جمعه ۲۹ مهر در ورزشگاه تختي بندرانزلي به ديدار يکديگر خواهند رفت .


هم اکنون در پايان هفته دهم ليگ برتر ،داماش گيلان با ۱۲ امتياز در مکان دوازدهم و ملوان با ۱۰ امتياز در رتبه چهاردهم جدول رده بندي قرار دارند .


۱۳۹۰ مهر ۲۴, یکشنبه

مشت نمونه ایست از خربار


در شهری زاده شدیم به مهرورزی زیستگاهش خُلق و خوی دلاورانه ای داریم. این دلیری انگیزه ای شده که سال ها پیش در ورزش ایران، جوانان آن روزهای، این شهر برای خود و ما نام و آوازه ای در کنند. این انگیزه زمانی دو چندان شد که هیچ فرمانروایی در پایتخت به زادگاهمان نگاه نمی کرد! با این انگیزه ها در اوگ کمبود توانایی های سخت ابزاری، کرانه دریای کاسپین، پرورش دهنده ی اندام ورزشکاران شهرمان شد. در کنار قهرمانان بوکس، شنا، دو، قایقرانی و... تیم فوتبالی ساخته شد که در آینده با نام ملوان آوازه گرفت و جان و دل مردم انزلی شد!
ملوان روزهای نیک و بد زیادی با پیروزی و شکست خودش برای دل باختگانش به ارمغان آورده است و اکنون نیز نوبت به هواداران می رسد!
روز جمعه ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۰ هواداران ملوان بی بهره از هر نتیجه در بازی میان ملوان و داماش، در آزمون بسیار سختی نهاده می شوند!
می گویند مشت نمونه ایست از خربار. شهرمان پهلوانان و نام آوران فرهنگی فراوانی از دل همین مردم به همبودگاه شناسانده است گرچه در همه جا در کنار مردم نیک سیرت شماری آزار رسان پیدا می شود و افسوس جنبش های ناپسند همین اندک شمار بانی آن می شود تا خشک و تر با هم بسوزند.
همانگونه که سالهاست در ورزش گیلان نخست هستیم،می خواهیم در منش و رفتار نیز نخست باشیم پس نگذارید جرگه ای به زمینه شهر ما با ندانم کاری هایشان آسیب برسانند.
زنده یاد سیروس قایقران هیچگاه به کسی بی ارجی نکرد و از سوی مردم پاژنام آبای را گرفت،بنابرین آبای وارانه تنها ملوان را بشور آورید.
فرهاد پورغلامی که همواره پشتیبان هواداران بوده و از دیدگاه رفتار نمونه ایست از یک آبای، بی گمان وی نیز از هواداران می خواهد فقط ملوانان را همیاری کنند.
دیری از بازی پایانی سال پیش در جام حذفی و آن رویداد ناگوار نگذشته، که کوتاهی شماری نه تنها از تماشای بازی نخست در لیگ برتر، هواداران را بی بهره گذاشتند بلکه از سوی سرپرست باشگاه بهمن خان صالح نیا نمونه نکوهش نهاده شدند.
از آزموده ها بهرمند شویم واینبار پیشگیری کنیم تا پس از بازی در پی درمان نباشیم!
این روزها ملوان بیش از پیش به پشتیبانی هوادارانش نیاز دارد تا به اوگ برگردد، پس، از بی بهره ماندن هواداران در بازی های آتی پیشگیری کنید. ملوانی که همیشه سعی کرده با پشتیبانی هوادارانش پرچم شهرش را به فراز در آورد، اینبار خواسته ویژه ای از هواداران دارد!
گفتار پایانی مان بهتر است  این باشد که یادمان نرود پدران ما همان هایی بودند که از پناهندگان لهستانی پشتیبانی کردند، یادمان نرود در کنار ترک های دور از میهن نزدیک به یک سده است به آرامی زندگی می کنیم، یادمان نرود انزلی و رشت در کنار هم پیمان نامه «لیانازوف» را بازداشتند و خرید کالای روسی را پنج سال به وارون کام دربار قاجاریه برای خود ناروا دانستند!
از همه این ها بگذریم رشت پاره ای از گیلان است و همانند ما گیلک هستند بنابرین بر شناسه و هستی خودمان ارج بِنَهیم.


برتري شهرداري تبريز برابر‌ ملوان


 دیدار تیم های شهرداری تبریز و ملوان انزلی از ساعت ۱۶در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حضور ۲ هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری ۲ بر صفر میزبان خاتمه یافت.
 نیمه اول این مسابقه با گل دقیقه ۱۴ زینال خیری یک بر صفر به سود شهرداری تبریز به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه ۹۰+۵ مهرداد قنبری گل دوم شهرداری تبریز را به ثمر رساند.
 قضاوت این مسابقه بر عهده سید مهدی سیدعلی بود. وی به امید نظامی پور و محمد همرنگ از ملوان کارت زرد نشان داد تا از دربی حساس گیلان محروم شوند.همچنین همرنگ به دلیل کارت زرد دوم دقیقه ۷۴ از بازی اخراج شد. در دقیقه ۹۰+۴ یسیچ سرمربی شهرداری تبریز نیز به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت اخراج شد.

  • حاشیه بازی
- حدود ۲۰۰۰ نفر برای دیدن این بازی به ورزشگاه یادگار امام تبریز آمدند.
 - پیش از سوت شروع بازی در نیمه اول حاضرین در ورزشگاه به احترام درگذشت یکی از هواداران تیم فوتبال شهرداری تبریز یک دقیقه سکوت کردند.
 - حضور ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه که تیمش درهفته یازدهم رقابتهای لیگ برترمیزبان تیم شهرداری تبریز است باعث شد که هواداران تیم شهرداری علیه وی شعار بدهند.
 - هواداران تیم شهرداری تبریز در مقاطع زمانی از بازی شعار ویسی ضد فوتبال  با شعار امیر پاشا به تشویق قلعه نویی می پرداختند.
 - رسول خطیبی و یونس باهنر برای زیر نظر گرفتن بازی تیم شهرداری تبریز در ورزشگاه حاضر شده بودند چون تیم ماشین سازی تبریز باید روز ۴ آبان در رقابتهای جام حذفی به مصاف تیم فوتبال شهرداری تبریز برود.
 - میودراگ یشیچ، سرمربی تیم فوتبال شهرداری در دقیقه۹۴ بازی به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.
 - این پیروزی اولین برد خانگی شهرداری تبریز بود!
  • مصاحبه ها
  • فرهاد پورغلامی
   فرهاد پورغلامی پس از شکست ۲ بر صفر مقابل شهرداری تبریز گفت: در حالی که شهرداری تبریز بازی را خوب آغاز کرد ما شروع خوبی نداشتیم.  موقعیت‌های آنها طوری نبود که به گل برسند و ما ناباورانه گل زودهنگامی خوردیم. بعد از این گل تمرکز خود را از دست دادیم و ضرر کردیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.
 وی افزود: نیمه دوم شهرداری تبریز بازی را خوب آغاز کرد اما در ادامه کنترل مسابقه را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم با وجود اینکه ۱۰ نفره شدیم بازی را مساوی کنیم اما گل دوم که دیرهنگام هم بود شکست ما را رقم زد.
 پورغلامی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند بازیکنانش به دلیل پیروزی مقابل استقلال مغرور شده بودند، گفت:‌ فکر نمی‌کنم چنین باشد و پیروزی بر استقلال تأثیری در نتیجه بازی امروز نداشت. دو تیم بازی کندی را انجام دادند ولی شهرداری تبریز صاحب توپ بیشتری بود.
 وی درباره اخراج محمد همرنگ تصریح کرد: در مورد کارت زرد اولی که او گرفت اعتراض دارم، اما در مورد کارت زرد دومش معتقدم بازیکن ما نباید به داور اعتراض می‌کرد.
 پورغلامی در مورد جو ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت:‌ جوّ ورزشگاه تبریز نسبت به گذشته بهتر شده است. من می‌دانم که تبریزی‌ها مردم باصفایی هستند، بعضی‌ها جوّ تماشاگران را به هم ریخته بودند اما امروز نسبت به قبل بهتر شده‌ بودند.
  • بهمن صالح نیا
   بهمن صالح‌نیا در مورد شکست ملوان برابر شهرداری تبریز گفت: اصلا چنین بازی را از بازیکنان ملوان انتظار نداشتم. در هفته گذشته مربیان برنامه‌های تمرینی خوبی برای تیم تدارک دیده‌ بودند و تصور می‌کردم ملوان حداقل یک امتیاز از شهرداری تبریز بگیرد.
وی در مورد علت شکست این تیم گفت: هماهنگی بین خط دفاع و هافبک تیم مشاهده نکردم و هافبک‌ها نیز نتوانستند مهاجمان ما را تغذیه کنند. هیچ کار ترکیبی در تیم مشاهده نکردم، درست برعکس بازی با استقلال که بازیکنان بسیار خوب بازی کردند. دو گلی هم که از شهرداری دریافت کردیم به دلیل عدم پرسینگ دفاع بود.
مدیرعامل باشگاه ملوان تاکید کرد: هنوز موفق نشده‌ام با سرمربی تیم صحبت کنم اما آنطور که پورغلامی در مصاحبه بعد از بازی گفته از بازی تیم رضایت نداشته است. امروز سرتمرین تیم می‌روم تا با پورغلامی و کادر فنی تیم صحبت کنم و دلیل این بد بازی کردن را جویا شوم. امروز برخی از هواداران ملوان نیز با من تماس گرفتند و از نتیجه ناراضی بودند و من پاسخی به سوالات و حرف‌های آنها نداشتم. باید با کادر فنی جلسه بگذاریم تا علت را جویا شویم که چرا بازیکنان برعکس بازی با استقلال در زمین خوب ظاهر نشدند.
مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه احتمال دارد بازیکنان به دلیل شکست برابر شهرداری جریمه شوند گفت: تاکنون باشگاه ملوان و کمیته انضباطی آن بازیکنان را به دلایل فنی جریمه نکرده‌اند و می‌خواهیم علت بد بازی کردن را پیدا کنیم. بازیکنان ملوان برای پاداش بازی نمی‌کنند و می‌خواهیم این مجموعه موفق باشد هرچند که بعد از برد برابر استقلال به آنها پاداش هم دادیم. ما این هفته بازی حساس و مهمی با داماش داریم.
صالح نیا در مورد اینکه احتمال تغییر کادر فنی تیم وجود دارد یا نه گفت: مربی تیم از خانواده ملوان است و ایشان تمام تلاشش را انجام داده و باید نواقص و دلایل آن را پیدا کنیم و برایش راهکار پیدا کنیم.
وی در مورد اینکه شکست دادن استقلال صدرنشین می‌تواند دلیل بی‌انگیزگی و بد بازی کردن بازیکنان تیم باشد گفت: استقلال پرمهره را با بازی خوب شکست دادیم و لطف خدا هم شامل حال ما شد. آن روز باران بارید اما بازیکنان ما در آن دیدار فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و بازی بسیار مطلوبی به نمایش گذاشتند. این مسئله که بازیکنان فقط مقابل تیم‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس با انگیزه بازی کنند. این معضل فوتبال ایران است و به مسایل فرهنگی و روحیات ورزشی بازیکنان برمی‌گردد. نمی‌دانم چرا چنین مسئله‌ای گریبانگیر فوتبال ما شده است.

  • نیم نگاه
‎عملکرد ضعیف بازیکنان در تمام خطوط دیده می شد. حساسیت دربی گیلان و ترس از محرومیت برای بازی مقابل داماش میزان دوندگی بازیکنان ملوان را در بازی برابر شهرداری پایین آورده بود. با این حال با محرومیت دو بازیکن کلیدی و روحیه پایین باید میزبان تیم با انگیزه داماش گیلان باشیم.