ورزش انزلی

نوشتار ورزشی       ورزش انزلی        شناساندن نام آوران        پشتیبان ملوان      رویداد های ورزشی      موشکافی فوتبالی

خـــوش آمدید

به تارنگار ورزش انزلی خوش آمدید.مهرورزی من به ورزش و کاراک ویژه ورزش در زادگاهم بندر انزلی انگیزه بنیادین ساخت این تارنگار شد. از دیدگاه خودم تلاش به پشتیبانی ورزش انزلی را دارم. امیدوارم نوشتارها کارآمد باشد.

۱۳۹۰ مهر ۲۷, چهارشنبه

پورغلامی:مصمم به كسب سه امتياز هستيم


  سرمربي تيم فوتبال ملوان گفت:با توجه به استفاده از مزيت ميزباني و نزديکي موقعيت دو تيم ملوان و داماش در جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال ايران، مصمم به کسب هر سه امتياز اين ديدار هستيم.
 ''فرهاد پورغلامي'' گفت: براي رسيدن به اين مهم بايد با تمرکز و دوندگي بالا و حمايت هواداران پرشور ملوان، امتيازات کامل اين ديدار را به دست بياوريم .
وي تصريح کرد: بارش باران درهنگام بازي موجب مي شود تا هر دو تيم نتوانند تاکتيک هاي مورد نظر خود را روي زمين پياده کنند و از زيبايي هاي اين ديدار کاسته مي شود .
پورغلامي خاطرنشان کرد : در اين صورت بخش عمده اي از نتيجه بازي را اتفاقات فوتبال رقم خواهد زد .
وي در رابطه با بازيکنان محروم و مصدوم ملوان خاطر نشان کرد : ''محمد همرنگ'' را به دليل اخراج در مقابل شهرداري تبريز در اختيار نداريم و ''مهران جعفري و رضا طلبه'' نيز بازيکنان مصدوم ما هستند که به بازي نخواهند رسيد .
سرمربي ملوان با اشاره به اين که ''محمد رضا مهدوي و محمد غلامي'' از بازيکنان تاثير گذار داماش در ديدار مقابل ملوان غايب هستند ، اضافه کرد : با اين وجود ، تيمي که به دنبال پيروزي است ، به اين گونه مسايل فکر نمي کند .
وي با اشاره به نوسان نتيجه گيري ملوان در فصل جاري ادامه داد : در چندين بازي به خصوص مقابل راه آهن و صنعت نفت آبادان شايسته مساوي يا باخت نبوديم و در برخي از بازي ها با بدشانسي نتايج و امتيازات را در عين ناباوري از دست داديم .
پورغلامي در پايان با اشاره به اين که گيلان شايسته داشتن سه تيم ليگ برتري است افزود: تمام تلاش مان شادکردن دل هواداران است .
گفتنی است، تيم هاي فوتبال ملوان بندرانزلي و داماش گيلان ،ساعت ۱۵ و ۳۰ دقيقه جمعه ۲۹ مهر در ورزشگاه تختي بندرانزلي به ديدار يکديگر خواهند رفت .


هم اکنون در پايان هفته دهم ليگ برتر ،داماش گيلان با ۱۲ امتياز در مکان دوازدهم و ملوان با ۱۰ امتياز در رتبه چهاردهم جدول رده بندي قرار دارند .